Hot sauce

Dit weekend; 1 grote hot sauce.

Lekker uitgegaan zaterdagavond en het laat gemaakt. Het mag, want de drukke weken op school zijn net over. Over de tentamenweek hoef ik niet meer na te denken, ik hoef geen deadlines meer te halen; ik heb VRIJHEID. Helaas zijn de cijfertjes van de tentamenweek wat tegengevallen. Trots ben ik wel op mijn 7.5 voor Nederlands en 7.9 voor filosofie. Grappig, want juist van die vakken had ik het gevoel het wat slechter gemaakt te hebben. Ik blijf mezelf ook telkens weer verrassen.

Nu het weer zondag is, moet er toch weer gedacht worden aan school helaas. Daar gaat die zeer geliefde vrijheid. Gelukkig is het niet veel, ik hoef me niet te stressen zoals ik in de tentamenweek heb gedaan. Er moet nog een interview worden afgeschreven voor de schoolkrant en ik moet toch echt een keer uit bed komen, want om 5 uur nog in je pyjama rondstruinen is ook niet goed voor een mens. Waarschijnlijk ga ik, na de douche een bezoekje te hebben gebracht, lekker wéér mijn pyjama in. Dat zijn nou eenmaal de wetten voor een zondag. Zondag is een algemene, officieuze pyjamadag. Dat sommige mensen dat niet weten, is voor mij een raadsel!

Maar deze zondag is niet alleen een pyjamazondag, het is namelijk ook de zondag van the big five. Vijf dikke maanden heeft dit meisje toch al maar weer een relatie. Ja, gaat sneller dan je denkt. Op naar de 6!

februari 1, 2009. My life.

Geef een reactie

Be the first to comment!

Plaats een reactie

Trackback URI